צלם תדמית

צילום מוצרים
לאתר

צילום מוצרים לאתר הוא תהליך חשוב ביצירת חוויית קנייה טובה יותר עבור הלקוחות. תמונות איכותיות של מוצרים יכולות לעזור ללקוחות להבין טוב יותר את המוצר, לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי רכישה, ולחזק את האמון שלהם בעסק.

צלם תדמית » צילום מוצרים » צילום מוצרים לאתר

צילום מוצרים לאתר, תאורה ורקע

צילום מוצרים לאתר, זוויות צילום ועריכה

תאורה היא אחד הגורמים החשובים ביותר עבור צילום מוצרים לאתר. תאורה טובה תעזור להדגיש את המוצר ולהפוך אותו למושך יותר. ניתן להשתמש בתאורה טבעית או מלאכותית, אך חשוב לוודא שהתאורה אחידה ומאוזנת. בנוסף לכך, רקע אחיד ועיקבי עוזר להבליט את המוצר. ניתן להשתמש ברקע לבן, שחור או אפור, או ברקע מותאם אישית.

שימוש בזוויות צילום עוזר להציג את המוצר בצורה הטובה ביותר. ניתן לצלם את המוצר מלמעלה, מלמטה, בפרופיל או מזוויות שונות. כמו כן, לאחר הצילום, צריך לערוך את התמונות כדי להפוך אותן למושכות יותר, באמצעות שימוש בתוכנות עריכה גרפיות כדי לשפר את הבהירות, הקונטרס והגוונים של התמונות. צילום מוצרים לאתר דורש מומחיות בכל המרכיבים של תאורה, רקע, שימוש בזוויות צילום ועריכה, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

צילום מוצרים לאתר בסטודיו של נטיה

צילום מוצרים לאתר, פקשוט, סטילס ווידאו

צילום מוצרים לאתר בסטודיו של נטיה נעשה בתיאום מלא עם הלקוח. אני עובדת ביחד אתכם בשביל לצלם את המוצרים שלכם בצורה הטובה ביותר שניתן. לפני תחילת העבודה אני יושבת ביחד עם הלקוח ובודקת לעומק את הצרכים של בית העסק ואת קהל היעד הנדרש עבור המוצרים. בהתאם לכך, אנחנו בוחרים ביחד את סט הצילומים המתאים ומתחילים לעבוד.

אני מספקת עבור הלקוחות צילום מוצרים לאתר בהתאם לצרכי הלקוח. ישנם שלוש קטגוריות בסיסיות של צילומים המתאימים עבור בעלי עסקים. 

  • צילום פקשוט: צילום פקשוט הוא צילום של המוצר כשהוא מונח על רקע אחיד. זהו סוג הצילום הנפוץ ביותר באתרי אינטרנט.
  • צילום סטילס: צילום סטילס הוא צילום של המוצר ללא תנועה והתרחשות. זהו סוג צילום שימושי להצגת מוצרים, צילום פורטרטים וצילום מותגים.
  • צילום וידאו: צילום וידאו הוא דרך מצוינת להציג את המוצר בפעולה. זהו סוג צילום שימושי עבור מוצרים מורכבים או כאלו שחשוב לראות איך הם עובדים.

הבחירה בסוג הצילום המתאים תלויה בסוג המוצר ומטרות העסק.

צילום מוצרים לאתר בהתאם לתקציב הלקוח

צילום מוצרים לאתר, בואו נתחיל לעבוד ביחד!

התקציב עבור צילום מוצרים לאתר תלוי במספר גורמים, כולל:

  • סוג הצילום: צילום פקשוט הוא הזול ביותר, בעוד שצילום וידאו הוא היקר ביותר.
  • כמות המוצרים שצריך לצלם: ככל שיש יותר מוצרים לצילום, כך התקציב יהיה גבוה יותר.
  • ציוד הצילום: צילום עם מצלמות מתקדמות יותר בהתאם לדרישות הלקוח, יכול במקרים מסוימים לעלות יותר. 
  • שירותי עריכה: עריכה מקצועית היא חלק מהשקלול של התקציב עבור הצילומים. 

הסטודיו של נטיה מספק עבורכם צילום מוצרים לאתר במחירים מעולים כולל כל שירותי העריכה הנדרשים עבורכם.

איך אני יודע איזה סוג צילומים מתאים עבורי?

אנחנו בודקים לפני תחילת העבודה את הצרכים של בית העסק, ובונים בהתאם לכך תוכנית עבודה מסודרת להמשך הצילומים. מחפשים שירות מקצועי ואישי של צילום מוצרים לאתר ושירותי עריכה? אנחנו כאן עבורכם!

אנחנו עובדים ביחד עם סוכנות שיווק דיגיטלי שתשמח לבנות עבורכם אתר, לערוך אתר קיים או כל שירות אחר כנדרש.

המלצה חמה מלקוח מרוצה

צילום המוצרים של חברתנו יצא מדהים! נטיה מקצועית מאוד, והיא הצליחה להדגיש את היתרונות של המוצרים שלנו בצורה מושלמת. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות, והן עזרו לנו להגביר את המכירות שלנו.
יעקב סימנטוב, מנהל שיווק
חולון
דילוג לתוכן